Mindenkit érint: megváltozik a Google kereső működése
Lényeges változást eszközöl a világ legnagyobb keresője, hamarosan a google.hu címmel sem találkozhat többé.
Lényeges változást eszközöl a világ legnagyobb keresője, hamarosan a google.hu címmel sem találkozhat többé.
Rá sem fog ismerni a Google keresőjére, ha széles körben is bevezetik azt a változtatást, amit már elkezdtek tesztelni az EU három országában. A változtatás hátterében a digitális piacokról szóló jogszabály (DMA) áll.
Hamarosan mindenkinél visszatér a többoldalas keresés a Google-ban, miután a cég kivezeti a folytonos, végtelen görgetési opciót.
Rövidesen már bárhol feltűnhetnek a reklámok a Google keresőjében – pedig eddig csak a találati lista tetején voltak.
Már csak külön kérésre lehet megtekinteni, hány találat született a keresésre, és mennyi időbe telt a művelet.
90 százalékot csökkent a Tuta Mail nevű levelező elérése március óta, mert a Google csavart egyet a keresője algoritmusán. A független e-mail-szolgáltató bepanaszolta a keresőóriást az EU-nál.
A mesterséges intelligenciás keresőfunkciók a jövőben egy előfizetéses csomag részét képezhetik a Google-ben.
Átverések áldozatai lehetnek azok, akik rákattintanak egyes, a Google által ajánlott oldalakra.
Az alapbeállításokkal egyre gyakrabban pontatlan a Google keresője, de némi finomhangolással sokat lehet javítani rajta. Ez pedig tényleg csak két kattintás.
Három keresőt is górcső alá vettek német kutatók, és kiderült: egyre inkább elárasztják a keresőket a haszontalan spamek.
Közismertté vált “szóhibája” után védeni próbálja magát Schobert Norbert, bizonyítékul pedig a legnépszerűbb keresőszolgáltatást is citálja. De éppen annak ellenkezőjére világít rá, mint amire szeretett volna.